Goaaaaa

13 september 2014 - Vagator, India

Paradijselijk Vagator, dat is waar ik de afgelopen heb doorgebracht. Tropische geluiden, wilde pauwen, superkleurrijke huisjes, bloemen en cocosbomen, wilde zee en hoge bergen met een groot fort. Omdat Goa vroeger een Portugese kolonie was, zie je nog steeds veel Portugese invloeden. Bijna alle bars en cafés hebben dan ook een Portugese naam.
Wat mij overigens opviel is dat de vrouwen er hier erg mooi uit zien. Wat ze ook doen, ze dragen altijd de mooiste sarongs, sierraden en lopen meestal op blote voeten.
Gisteren hebben we veel gewandeld, de zee was helaas te wild om te kunnen zwemmen, hoewel ik best had willen surfen, als er surfplanken waren. Ik heb ook gelijk een paar broeken gekocht, super chill! Savonds hebben we met bijna de hele groep aan t strand gegeten, met op de achtergrond (uiteraard) Goa Trance en de zee.Misschien dat ik daarom ook besloot om op deze prachtige locatie haai te gaan eten. Oh tijd voor ontbijt! Ommelet met tomaat + malariamedicijnen, yumyum.

1. Frans:
    Hoi,Joelle,
    Lekker chillen daar. en gezellig met je reisgroep aan het strand .Maar dat je haai gaat eten..mmmm. Ik moet er even niet aan denken. maar goed je maakt wel weer wat mee. groetjes
    ps.. leuke foto's
  2. Rob:
    13 september 2014
    En hoe smaakte Jaws? Weer eens wat anders dan een broodje Pindakaas. Prachtig daar, overigens
  3. Jeannette:
    Hé die Jöelle,
    Wat een leuke foto's heb je al, al naar het strand en de film geweest. Ben wel blij dat jij Haai hebt gegeten en niet die Haai jou :-) xxx Gijs en Jeannette